סופרת זכרונות

מירי ליטווק

מלבד ספרי פרוזה ותרגומי שירה הזדמן לי ללוות אנשים שונים במסע אישי של כתיבת סיפור חיים. אני מתמסרת לתהליך ונכנסת לנבכי הנפש של המספר בדרכו של סופר שחייב להכיר והלבין כל דמות, וכל פרט בסיפורו.  לב הדובר נפתח לפנַי ודרך הדלת הזאת הסיפור זורם אל קוראיו. עשיר, אמין, מדויק ומלא עוצמה.

מירי ליטווק

מלבד ספרי פרוזה ותרגומי שירה הזדמן לי ללוות אנשים שונים במסע אישי של כתיבת סיפור חיים. אני
מתמסרת לתהליך ונכנסת לנבכי הנפש של המספר בדרכו של סופר שחייב להכיר והלבין כל דמות, וכל
פרט בסיפורו.  לב הדובר נפתח לפנַי ודרך הדלת הזאת הסיפור זורם אל קוראיו. עשיר, אמין, מדויק
ומלא עוצמה.

צור קשר

איך לבחור תמונות לספר זיכרונות?

איך לבחור תמונות לספר זיכרונות?

איך לבחור תמונות לספר שלך? מה כדאי? תמונות לספר בהן אני נראית טוב? או נראית צעירה? תמונות של פעם? של עכשיו? תמונות לספר – עם המשפחה?

אין מקום לכל – איך לבחור תמונות לספר ?

היא עלעלה באלבומים לקראת הפגישה, והכל נראה לה קרוב, חם ומלא זיכרונות. "הנה, כאן אני עם החברה' של הבריכה", "זה סיום הקורס של בריג'!", "אה, זה הבית, והנה אבא שלי! איך הוא היה חתיך!"

כשאת מסתכלת בתמונות שלך, הכל מדבר אליך: הילדים, החברים מהעבודה, הנסיעות לחוץ לארץ. אבל אי אפשר להכניס את כל האלבומים לספר, גם אם הוא אלבום מפואר וגם אם תקציבו גבוה.

איך להחליט? לפי מה לבחור תמונות?

תנסי לבחור שתי תמונות מכל תקופה", אמרתי לה, "אחר כך נשב ונראה אילו מהן מתאימות יותר מבחינת התוכן ואילו טובות יותר מבחינה טכנית, כי לא כל תמונה שמעוררת זיכרונות תראה טוב בהדפסה. את זה גם צריך לקחת בחשבון…

לבחור תמונות שלך, לא של אחרים

אנשים אוהבים לראות את עצמם צעירים ויפים, זה מובן, אבל חשוב גם להכניס תמונה או שתיים כמו שאת היום. הנכדים והנינים נראים מתוקים כל כך ומשמחים את הלב, אבל הספר הוא עליך. הם – יבוא זמנם. הם ידאגו לעצמם או יהיה מי שידאג להם, לכן חשוב שתנסי לבחור את התמונות שלך עצמך. כי זה הספר שלך".

לפרטים נוספים על כתיבה והוצאה לאור של ספר זיכרונות צור קשר

לפרטים נוספים והתרשמות מסגנונות כתיבה ויקיפדיה

 

נגישות